субота, 29. мај 2010.

Plavi jezik






Plavi jezik

Kratke priče i brze misli
PLAVO, PLAVLJE, NAJPLAVLJE - JA POPLAVA!



Sličnost postoji sve dok je ne zabeležimo, dok se ne pretvori u oblik kontrolisane namere, bez obzira na ishod.
Događaji, mesta, vreme i ljudi su igrom personalnih slučaja deo sređenih i memorisanih emocija.

Ovo je samo ideja,
ovo je samo jedan od smerova,
ovo je moj, samo moj PLAVI Jezik.

Danas bi bilo dobro postaviti ponovo pitanje koje sam sebi postavljala u više navrata - Koje su moje koordinate?
U jednom periodu znala sam da živim u vozu na relaciji Ruma - Beograd, dok sam se plašila povratne trase Beograd - Ruma, dok se u priču o koordinatama nije pojavila i treća tačka Novi Sad i na prvi pogled zakomplikovala mi život.
Nasmejah se!

Nikad se bolje nisam osećala u Balkanskom Bermudskom trouglu/ Ruma - Beograd - Novi Sad - Ruma. I još mislim da se nisam izgubila....


Нема коментара:

Постави коментар